Liveshopping

Intresset för liveshopping som företeelse ökar väldigt snabbt hos detaljister och e-handlare.

Tillsammans med Zellma hjälper vi ditt företag att strukturera, organisera och konceptualisera liveshopping för att du ska bli så effektiv och säljande som möjligt. Vi hjälper din organisation att addera liveshopping som en ny viktig säljkanal både vad gäller sälj-och marknadsstrategi. Längs med vägen hjälper vi till med  att skapa ett säljande program med rätt produkter, rätt programledare och rätt känsla. Det handlar om försäljning men lika mycket om underhållning och interaktion.

En ny typ av kundupplevelse

Genom att använda dig av liveshopping utvecklar du kundupplevelsen för din e-handel eller adderar det där extra till ditt fysiska företag i form av en digital interaktiv upplevelse. Inte nog med det är din  liveshopping-upplevelse tillgänglig dygnet runt för dina kunder.

 

För att liveshoppingen ska bli lyckosam krävs dock olika insatser runt omkring som jobbar mot samma mål - att nå rätt målgrupp med ditt innehåll. Tillsammans med oss skapar vi en kommunikationsstrategi med hög relevans och baserad på dina mål.  Vi jobbar multikanalt för att idén ska bli verklighet.

Zellma är grundat av professionella tv-producenter och entreprenörer med bred marknads- och retailerfarenhet. Tillsammans med välkända programledare och influencers moderniserar vi e-handeln. Både studio och kontor finns i Stockholm och ägs av det börsnoterade, digitala underhållningsbolaget Mavshack.